#MeetWithUs - Irina

Bonjour! Buenos dias! Hi! Здрасти!
От мен и съблогърките ми😉

В този пост и в останалите от поредицата ще разберете с кого си имате работа.


1. Как се казваш? Ирина Емилова Колева, позната още като Еовин.

2. На колко си години? 13.

3. В кой град си родена? София.

4. Кой ти е любимият цвят? В момента съм на вълна тъмносиньо; харесвам почти всички тъмни цветове. Да не забравяме и сребристото.

5. Коя ти е любимата книга? „Властелинът на пръстените” определено е на първо място, но обожавам и „Баба праща поздрави и се извинява”, „Вино от глухарчета”, „Песен за огън и лед”, „Силмарилион”, „Софийски магьосници”... Как да не спомена толкова невероятни книги?!

6. Кой ти е любимият филм? Труден въпрос... Предполагам, че и тук Властелинът печели.
Edit: Второто място отскоро се полага на "Междузвездни войни"!

7. Кой ти е любимият автор? Толкин, без съмнение. Ето и останалите, които харесвам.

8. Оптимист ли си, или песимист? Оптимист. Е... в 99% от случаите.

9. Интроверт, екстроверт или амбиверт? Амбиверт с интровертни наклонности. Общувам без проблеми, но само с тези, които харесвам. Всичко друго е чиста загуба на време.

10. Въображение или логика? Предпочитам въображението, въпреки че и логиката ми допада.

11. Коя зодия си? Близнаци. И отговаря на характера ми - аз съм непостоянна и интелигентна едновременно😉

12. Подредена ли си? Обикновено обичам всичко да ми е тип-топ! Но има и дни, когато...

13. За какво мечтаеш обикновено? Дракони, елфи, вълшебни (и светлинни) мечове....Любов, приятелство, вярност, смелост, морал... Успех, реализация, победа.... Честно казано, през половината време летя из облаците.

14. Кое е любимото ти хоби? Винаги съм била привлечена от магията на думите като цяло, затова ОБОЖАВАМ да чета и да пиша. Иначе често  си меня другите хобита.

Bye! Ciao! Adios! Довиждане!

Comments

Popular posts from this blog

"Хакнахме" ежедневния грим. LOL

#MeetWithUs - Invisible

Топ 7 момчета, с които да имаш едно на ум