Моят път...🌍

Музиката за мен е нещо специално...
Ставам и си лягам с нея. Със слушалки съм почти всяка вечер.❤️ Най-често слушам Michael Jackson (Най-най-любимият ми🌍 Сега ще разкажа за моя път...От малка съм желала да бъда балерина, певица и т.н. Но най-вече певица.😍 Естествено няма да пропусна, че съм ходила на педагог, за да се усъвършенствам.🎤💫 В м).омента съм на 13 години и скоро ставам на 14... Защо го казвам ли? Защото сбъднах една от мечтите си... Да уча в музикално училище.🌍💗 Ще бъда някъде, където ще правя това, което искам...💗 За да стигна до тази моя мечта, преминах през много сълзи и желание да постигна това, което най-силно желая... Година преди самия изпит учих солфеж и за да го прилагам ми взеха пиано.❤️ (За пианото благодаря много на майка ми❤️) Най-важното, което се случи през този период е, че се забавлявах на макс.👌🏻Може да е имало много сълзи, но те лесно си отиваха и отново усмивката ми и нестихващото желание се завръщаха.💗 С това ви показвам как никога да не се предавате... Често съм си мислила, че няма да ме приемат, но след това оптимистичното ми чувство се включваше и си казвах, че ще успея.🤛🏻 Винаги ще благодаря на майка ми, баща ми, близките и приятелите, които ме подкрепяха през цялото време...🌍
                      ~Изабелла~
                                               


Благодаря, че прочете статията ми, приятелю!❤️🌍
Не забравяй да ни последваш в социалните мрежи!
Instagram:
Irina - @eowyn.kenobi
Issa - @iziissavage
It’s Gery - @_itsgery
Invisible - @the_invisible_girl_
Dab Girl - @dab.girl.blog
Самият блог - @ideasforbetterlife
Facebook: 
IFBL /блогът/ - 



Comments

Popular posts from this blog

"Хакнахме" ежедневния грим. LOL

#MeetWithUs - Invisible

Топ 7 момчета, с които да имаш едно на ум